czwartek, 9 sierpnia 2012

ROZDZIAŁ12

Obudziłam sie szczęśliwa jak nigdy Nathana przy mnie nie było.Ubrałam się w różową zwiewną sukienkę i zeszłam do kuchni.Tam zobaczyłam Natha robiącego śniadanie.Podeszłam do niego i sie przytuliłam.
  -Hej jak się spało?-spytał
  -Świetnie-odpowiedziałam i pocałowałam go w polik.
 Usłyszałam jak schodzi reszta a Tomem na czele.
  -Co na śniadanie?-spytał
  -To co sobie zrobisz-odpowiedział Nath.
Wyjrzałam przez okno i zobaczyłam pełno reporterów.Postanowiliśmy iść na zakupy.Miałam ubrać bluze z kapturem ale że było ciepło wzięłam jedną z czapek mojego chłopaka.Wyszliśmy z domu i nieobyło się bez przepychanek.
Weszliśmy do vana i pojechaliśmy do centrum handlowego.Po mniej więcej godzinie byliśmy na miejscu.Od razu ja i Nathan pierwsi ruszyliśmy do sklepów.Po zakupach wszyscy poszliśmy do kina na "Dziedzictwo Bourn'a", a na koniec na zakupy do supermarketu.Ja i Nath poszliśmy na słodycze,Max i Siva na mrożonki a Tom i Jay na alkohol i napoje.
  -Nath co się dzieje?-spytałam
  -Dzisiaj jest impreza i moja siostra przyjeżdża-odpowiedział.
 Po godzinie zakupów wróciliśmy do domu.Poszłam do sypialni i rzuciłam sie na łóżku, nie miałam na nic siły.Była 16:39 a impreza miała być o 19.Postanowiłam że założe moje szorty i T-shirt Natha i szilki.Usłyszałam pukanie do drzwi Nathan otworzył i mnie zawołał.
  -Alex to Jessica moja siostra-przedstawił Nath-Jess to moja dziewczyna Alex.
  -Wreszcie zerwałeś z Rose nigdy jej nie lubiłam-powiedziała.
  Za Jess weszła jeszcze jedna dziewczyna brunetka zielone oczy.
 -Nath,Alex to Anna moja przyjaciółka-przedstawiła-Ann to Nath i jego dziewczyna Alex.
  Ann cały czas gapiła się na Natha,miałam chęć jej wydrapać oczy,ale nie zrobie nic bez powodu.Jess poszła przedstawić swoją koleżankę reszcie a ja zostałam z Nathanem w salonie.
   -Mój kolega przyjdzie z Rose mam nadzieje że nie będziedz zła-powiedział i zaczął całowac mnie po szyi 
  -Nie nie będe-powiedziałam
  Rozległo sie następne pukanie do drzwi Nath wstał i otworzył moim oczom ukazała się Rose.
   -Alex to mój kolega John-powiedział "Baby Nath"-John to Alex moja dziewczyna
  -Chcecie piwo?-spytałam
 -Pójde z tobą-powiedzieł John
 Gdy doszliśmy do kuchni objął mnie.
  -Puść mnie!-krzyknąłam
 -Ok,jaka dzika-powiedział
 Wzięłam dwa piwa i wróciłam do salonu.Tam oczywiście Rose przystawiała się do Nathana.
   -Rose odczep się od niego-powiedziałam
   -Nath!!!-krzyknęła jak mniemam Jess
   -Już idę!!!!
  -PERSPEKTYWA NATHA-
   -Co?-spytałem
   -Przypilnuj mi Ann-poprosiła mnie
    -No ok-odpowiedziałem
     Nagle Ann zaczęła mnie całować.Zobaczyłem że Alex to widzi.
   -EJ!Ja mam dziewczynę-krzyknąłem-Alex czekaj!
  -PERSPEKTYWA ALEX-
 Poszłam na chwilę do kuchni a tam co? Nath się całuje z Ann.
   -Alex czekaj-krzyczał ale ja to zignorowałam
  Wybiegłam z domu i poszłam do parku.Może to głupie chodzić do parku w nocy ale cóż.Poczułam ciepłe dłonie na moich ramionach.To Nath.
    -Czego ty tu chcesz?-spytałam wściekła
   -Chcę przeprosić-powiedział
    -Nie,to koniec z nami jeżeli o to jej chodziło możesz jej to powiedzieć-oznajmiłam.
   Wstałam z ławki i poszłam do domu.Poszłam na góre i  wszystkie rzeczy przeniosłam do mojego pokoju.Po wszystkim usiadłam na łóżku i zaczęłam płakać.W tym momencie do pokoju wszedł Tom.
   -Młoda co się dzieje?-spytał
   -Zerwałam z Nathanem-powiedziałam
  -Co się stało?-dalej drążył
  -Całował sie z Ann-odpowiedziałam
 -Zaraz przyjde-przytulił mnie i wyszedł
-PERSPEKTYWA TOMA-
Poszłem szukać młodego.Znalazłem go całującego się z Ann. Podeszłem i uderzyłem go nikt nie będzie krzywdził mojej siostry.
  -Co ci odbiło?-spytałem zły
  -Ann mnie pocałowała -tłumaczyła sie
 Nagle do pomieszczenia wpadła siostra młodego Jess
  -Co tu sie dzieje-spytała 
  -Twoja koleżanka pocałowała Nathana Alex to zobaczyła i zerwała z nim-odpowiedziałem-Kochasz Alex?-spytałam młodego
  -Tak bardzo-odpowiedział
  -To leć do niej!-krzyknąłem
-WRACAMY DO ALEX-
  Do pokoju wbiegł Nath z czerwonym polikiem.Padł na kolana i mnie przepraszał.Nie mogłam znieść tego widoku. 
    -Chodź do mnie-powiedziałam
  Przytulił mnie poczułam jego ciepło i zapach.Do pokoju wszedł Max i zrobił nam zdjęcie.Wróciliśmy do towarzystwa na dole.Poszłam do kuchni i wyjęłam mrożonkę.Wróciłam do salonu i przyłożyłam ją do polika mojego chłopaka.Nath pocałował mnie a ja oddałam pocaunek.W pewnym momencie wziął mnie na ręce.
 -To pa!My idziemy robić dzieci-powiedział
  Gdy weszliśmy do pokoju rzucił mnie na łóżko.Nawet nie zauważyłam kiedy byliśmy w bieliźnie.Jednak po chwili nie mieliśmy jej.Pieściliśmy nawzajem swoje ciała.Powoli wszedł we mnie poruszał się coraz szybciej brutalniej.Wiłam się pod nim zaczęłam cicho jęczeć.Nagle usłyszeliśmy huk.....  

Nathan Sykes - Tom Parker performs at the Olympic Torch Relay Coca Cola Concert at Hyde Park   

Nathan Sykes - Tom Parker performs at the Olympic Torch Relay Coca Cola Concert at Hyde Park
   
Nathan Sykes - Nickelodeon At Let's Move London 2012

1 komentarz:

  1. Pisz szybko nexta !!!!
    Rozwaliłaś mnie tesktem:
    ,,To pa!My idziemy robić dzieci''
    Zapr. do mnie na:
    http://zgodabudujeniezgodarujnuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń