czwartek, 28 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 11

 Wszedł jakiś chłopak na oko miał może dwadzieścia pięć lat.Wysoki ciemny blondyn o brązowych oczach,widać było że był umięśniony. 
   -Cześć.Mam na imię David Hadson.Jestem z magazynu "Teen"-przedstawił sie. 
    -Nie będe udzielała żadnych wywiadów-oznajmiłam
   -Ale to tylko pare pytań-powiedział-Ile znasz się z Nathanem,czy jesteście razem? Czy jesteś z nim w ciązy?-padł pierwszy potok pytań. 
  -Nie będe odpowiadać-powiedziałam. 
    Nagle do sali wpadł Nath i odciągnął tego ciecia ode mnie. 
    -Alex nie będzie udzielać żadnych wywiadów-oznajmił i wyszliśmy z sali.Poszliśmy w strone jego samochodu. 
    Po godzinnym staniu w korkach podjechaliśmy pod dom.Chłopcy gdy mnie zobaczyli rzucili sie na mnie.Zmęczona przywitaniem poszłam spać.
  Obudziłam się po jakiś czterech godzinach.Pierwsze co to wzięłam laptop i włączyłam strony plotkarskie.Moją uwagę przy kuł pewien artykuł:"Alexandra Parker w ciąży???"nacisnęłam więcej.  
   "Dzisiaj dziewczyna Nathana Sykesa z The Wanted, Alexandra Parker wychodziła ze szpitala.Podejrzewamy że jest w ciąży.Będziemy dowiadywać sie na gorąco" 
 Pokazali zdjęcie kiedy Nath pod szpitalem całował mnie i trzymał ręke na moim brzuchu.Włączyłam komentarze i popłakałam sie: 
  -"Suka!Jak śmiała zabrać mi Natha?" 
   -"Dziwka!Oddawaj nam go!" 
   -"Zginiesz!!!" 
  Zamknęłam laptop i pobiegłam szukać Nathana.Kiedy mnie zobaczyła bez słowa przytulił.Staliśmy tak dłuższą chwilę. 
  -Fanki?-spytał 
  -Tak-odpowiedziałam pijąc ciepłą herbatę 
 Podszedł do mnie. 
  -Może bierzemy się do roboty?-spytał z chytrym uśmieszkiem 
  -A nie jesteśmy za młodzi?-odp pytaniem. 
  -Niee-odpowiedział i zaczeliśmy sie całować . 
   Nathan zaniósł mnie do sypialni.....  
     A tam co sie wydarzyło każdy wie.  


Nathan Sykes - The BRIT Awards 2011 - Nominations Announcement 

    Nathan Sykes - Marcus Collins at 'X Factor' 
  Jakiś taki nudny mi wyszedł i krótki.Jutro powinny być dwa rozdziały ale pewna nie jestem czy szlabanu nie dostane więc trzymajcie kciuki.

3 komentarze:

  1. Zajebisty rozdział
    Czekam na następny
    Dodaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny niektóre fanki potrafią zniszczyć człowiekowi życie :/
    haha Nathan chce się brać za robienie dzieci me gusta :D
    pisz szybko nexta bo nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz nexxta !!!
    Zapraszam na swojego bloga ^^
    Może skomentujesz??
    http://thewanted-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń