piątek, 1 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 1



                                    

Właśnie zaczęły się wakacje i jadę do Londynu. Wreszcie zobaczę Toma strasznie sie za nim stęskniłam przez półtora roku. Pomimo że jest moim przyszywanym bratem to dla mnie jest jak rodzony. 
        -Alex!!!-usłyszałam moje imie 
      -Tom!!!-rzuciłam sie mu na szyję, gdy oderwałam sie od niego ujrzałam czterech chłopaków. 
    -Al to Max, Jay, Siva i Nath-przedstawił Thomas-Chłopcy to moja siostra Alexandra. 
  Cały czas czułam na sobie wzrok Nathana, gdy tylko zerkała na mnie odwracałam wzrok.To przez jego hipnotyzujące zielono niebieskie tęczówki. 
  -Alli idziemy-ciągnął mnie Tom. 
    Po godzinie byliśmy na miejscu. Od razu zostałam zaprowadzona do mojego pokoju w którym było moje pianono specjalnie sprowadzone z Bolton, łóżko było gigantyczne,miałam trzy duże szafy i dwie komody. Jak sie okazało łazienke miałam z Nathanem. No coż będe musiała wytrzymać. Wróciłam do pokoju i zaczęłam wyjmować ciuchy. 
  -Lexi szykuj sie jedziemy do klubu-oznajmił szczęśliwy Tom 
  -Ok-odpowiedziałam. 
Uszykowałam sobie ciuchy i poszłam do łazienki sie doprowadzić do porządku. Ale drzwi były zamknięte domyśliłam się że to Nath. 
    -Nathan wyłaź!!-krzyknęłam przez drzwi 
   -Nie!-odpowieział 
   Już wiedziałam że te wakacje nie będą nudne. Po godzine czekania wreszcie wyszedł. 
   -Frajer-mruknęłam pod nosem i weszłam po paru minutach malowania sie wyszłam i ubrałam sie w uszykowane wcześniej ciuchy opiętą białą sukienke do połowy ud i diałe szpilki na platformie.
   Zeszłam i pojechaliśmy do klubu.    


 


1 komentarz:

  1. świetny rozdział ^^
    akcja jest normalnie :D
    geeeeniaaaalneeee <333333
    W.

    OdpowiedzUsuń