sobota, 9 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 4

Na gali chłopcy zrobili swoje, czyli zaśpiewali pare piosenek, odebrali nagrody i wracaliśmy do domu.Byłam tak padnięta że ledwo co stałam na nogach.Poczułam że ktoś mnie podnosi to Nathan który mnie niósł do samochodu i później do łóżka.Obudziłam sie Po północy i ogarnął mną dziwny lęk.Postanowiłam że pójdę do Natha. Weszłam do jego pokoju i tam właśnie było najczyściej. Czapki poukładane były w gablocie bluzy w szafie. Jednak nie po to tu przyszłam. 
     -Nathan-zaczęłam do delikatnie szturchać 
    -Co?-odpowiedział zaspanym głosem 
      -Boje sie-oznajmiłam 
    -Choć -powiedział iposunął sie. 
   Weszłam pod kołdrę i przytuliłam sie do niego po pary sekundach zasnęłam. 
Obudziły mnie krzyki to była Rose. 
    -Nathan ty szujo jak mogłeś mnie zdradzić-krzyczała na niego 
   -A ty mnie?-spytał zdenerwowany  
 Gdy zobaczyła że stoje przy drzwiach podszedł do mnie i namiętnie pocałował.Podniósł mnie a ja nogami oplotłam jego pas. Całując sie poszliśmy do mojego pokoju. 
   Nathan chciał mi zdjąć bluzke ale kolejny raz dostał z liście. 
   -A to za co?-spytał zaskoczony 
   -Za to że sie do mnie dobierasz-odpowiedziałam i wyrzyciłam go z pokoju. 


Nathan Sykes - The Wanted Performs Live in LA 
 
Nathan Sykes - The Wanted Visits Elvis Duran's Z100 Morning Show 



2 komentarze:

  1. Super rozdział :)
    pisz szybko nexta :D
    weny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no oni sie całują a ona go odpycha -.-
    bez jaj!!
    świetny rozdział no po prostu ^^
    a co to za baba?! O.O
    W.

    OdpowiedzUsuń