poniedziałek, 11 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 7

Siedziałam z Nathanem w pokoju i oglądaliśmy film.Nasz spokój zaburzył Tom. 
  -Idziemy do klubu,macie godzinę na przygotowanie się-oznajmił i wyszedł. 
  Wygoniłam Natha z pokoju i zaczęłam się przygotowywać.Z włosami nic nie robiłam,umalowałam się kredką i tuszem, założyłam  obcisłą czarną sukienkę do połowy uda i cieliste szpilki.Zeszłam na dół.Byliśmy tylko ja i Nathan.Zaczął mnie całować,ale gdy tylko usłyszeliśmy że ktoś idzie oderwaliśmy się od siebie. 
  W klubie cały czas bawiłam się z Nathanem.Tańczyłam z nim i piłam.Nagle zobaczyłam Rose. 
     -Nath, Rose do nas idzie-powiedziałam trzymając go za rękę 
      -Olej ją-odpowiedział i przytulił mnie. 
      -No hej-przywitała się 
       -Czego chcesz?-spytał oschle mój chłopak  
      -Chcę przedstawić wam mojego nowego chłopaka-odpowiedziała-To jest Mark,Mark to Nathan mój były i Alex jego nowa dziewczyna-przedstawiła. 
       -Ja idę na zewnątrz zaraz wrócę-powiedziałam do Natha  
   Siedziałam na schodach przed klubem gdy nagle ktoś mnie objął  
     -Nathan zapewne już bawi się z Rose-powiedział Mark-Może my też się zabawimy? 
    -Nie i nie dotykaj mnie!-krzyknęłam i wyrwałam się z jego objęć. 
     Wbiegłam go klubu i zaczęłam szukać Nathana.Znalazłam go przy barze kłócącego się z Rose.Podbiegłam do niego i mocno się wtuliłam.Gdy zauważył że jestem przestraszona to poszliśmy na pieszo do domu.Droga nie zajęła nam dużo po wejściu od razu ruszyłam do kuchni po coś do picia. 
      -Co się stało przed klubem?-spytał biorąc mnie na ręce "Baby Nath" 
    -Mark wyszedł za mną i powiedział że bawisz się z Rose-odpowiedziałam-Gdzie ty mnie niesiesz?  
    -Idziesz spać-oznajmił wnosząc mnie do swojego pokoju-Czekaj ja idę do łazienki. 
    W tym czasie ja zdążyłam iść do mojego pokoju po koszulkę do spania i wejść do łóżka.   
       -Jeszcze nie śpisz?-zapytał wchodząc do pokoju w długich szarych dresach bez koszulki. 
    -Bez ciebie nie zasnę-odpowiedziałam 
   Gdy tylko położył się od razu wtuliłam się w niego. 
        Kiedy się obudziłam Nathana przy mnie nie było.Postanowiłam zejść do kuchni.Tam zobaczyłam go robiącego śniadanie.Podeszłam do niego i objęłam od tyłu. 
     -Jak się spało?-spytał całując mnie na powitanie 
     -Dobrze-odpowiedziałam.  
      -Idź się ubierz za dwie godziny jedziemy na zakupy-oznajmił-Z resztą spotkamy się na miejscu. 
     Po godzinie byłam gotowa i wyjechaliśmy. Po godzinie stnie w korkach zobaczyłam...   


Nathan Sykes - 2012 Billboard Music Awards - Arrivals 
Nathan Sykes - Celebs Outside the Jessie J Show in LA   






2 komentarze:

  1. świetne :D
    nie no co ona zobaczyła?!
    ja chce szybko wiedzieć!
    ale debil z tego Mark'a -.-
    a jeszcze większa z Rose -.-
    szybko neXt ;)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. super super kocham to opowiadanie :***
    pisz szybko nexta :)
    weny kochana :D

    OdpowiedzUsuń