wtorek, 19 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 9

Po głosie poznałam że to Jay krzyczał jak mała dziewczynka.Chwilę potem znowu rozległy się piski.  
   -Widzieliście gdzieś moją jaszczurkę?-spytał 
   -Nie-odpowiedział Nath-Idź zapytaj sie reszty.   
    -Dobry pomysł-powiedział Jay i poszedł na góre 
  -Ja ide do sklepu-oznajmiłam. 
 Wyszłam i powoli zmierzałam do sklepu.Gdy już tam byłam kupiłam podstawowe produkty.Po pół godzinie byłam blisko domu właśnie miałam przechodzić przez ulice.Słyszałam jak jechał samochód wprost na mnie.Jedyne co pamiętam to ból i twarz oprawcy.   
   
PERSPEKTYWA NATHANA 
   Z chłopakami oglądaliśmy telewizje gdy nagle zaczął dzwonić mój telefon. 
  -Słucham?-spytałem 
   -Nathan Sykes?-odpowiedziano mi pytaniem 
  -Tak,przy telefonie-odp 
  -Jestem Steven Damon-przedstawiła się-Dzwonie ze szpitala.Pańska dziewczyna miała wypadek. 
   -Dziękuje za informacje zaraz tam będziemy-odp i wyłączyłem się. 
  Wróciłem do pokoju i wyłączyłem im telewizor. 
     -Alex jest w szpitalu-oznajmiłem ze łzami w oczach 
      -Ale jak?-spytał Tom 
     -Miała wypadek-.powiedziałem. 
    Po tej krótkiej rozmowie pojechaliśmy do szpitala.Były straszne korki.Po godzinie byliśmy pod szpitalem.Wyszliśmy z samochodu, sam pobiegłem do środka. 
    -Gdzie leży Alexandra Parker?-spytałem recepcjonistki  
     -Sala 106 drugie piętro-odpowiedziała 
    Nie chciałem już czekać na windę i poszedłem  schodami.zdyszany wpadłem do sali był tam jakiś facet. 
     -Nathan Sykes?-spytał 
      -Tak-odpowiedziałem zaskoczony 
      -To ja do pana dzwoniłem jestem lekarzem Alexandry-oznajmił 
        -Co z nią?-spytałem 
        -Jej stan już się unormował ale-powiedział 
       -Ale co? 
       -Nie uratowaliśmy dziecka-oznajmił lekarz 
        -Jakiego dziecka?-spytałem zdziwiony 
         -Pani Alexandra była w ciąży w pierwszym tygodniu-powiedział-Wybudziła sie można do niej iść. 
           Wpadłem tam i pierwsze co to przytuliłem sie do niej.Nie widziałem jej zaledwie 3h a już za nią tęsknie. 
      -Jak się czujesz?-spytałem  
       -Może być chociaż bywało lepiej-odpowiedziała z lekkim uśmiechem na ustach 
        -Byłaś w ciąży-oznajmiłem a Alex zaniemówiła
         -Ale jak byłam?-spytała ze łzami w oczach 
        -Straciłaś je-odpowiadając jej po polikach leciały mi łzy. 
      Napisałem do Toma SMS żeby z chłopakami nie przychodzili bo chcemy pobyć sami. 
    Alex dostała jakiejś furii krzyczała szamotała sie .Jedyne co mogłem zrobić to pocieszać ją. 
      -Alex chcesz mieć ze mną dziecko?-spytałem jak najbardziej poważny 
      -Tak- odpowiedziała przez śmiech. 
     -To jak wyjdziesz ze szpitala to je zrobimy-powiedziałem. 
     Ona zaczęła sie śmiać. 
    -Kto ci to zrobił?-spytałem tuląc ją
   -To ...... 
    


 Nathan Sykes - British Pop Sensation The Wanted Take Over Planet Dailies   
Nathan Sykes - "Fuse Live: The Wanted " 
Nathan Sykes - The Wanted Shop Tommy Hilfiger's 5th Avenue Flagship In New York City

2 komentarze:

  1. świetny :D
    JAK TO ONA BYŁA W CIĄŻY!?
    JAK TO NO?!!!?!!?!!
    ale se zrobią ^^
    ale że co TO CO ONA MA?!
    mój mózg się przeciąża O.O
    szybko daj next ;)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty ale czemu w takim momencie przerywasz.?!!!! Co????
    Czekam na nexta!!!

    OdpowiedzUsuń