piątek, 22 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 10

  Perspektywa Natha 
  -To Rose-odpowiedziała mi. 
   -Zaraz wrócę-powiedziałem jej 
    Wybiegłem z sali i poszedłem do windy.Za długo czekać.Postanowiłem że zejdę po schodach.Wsiadłem do samochodu poprosiłem żebyśmy pojechali do aresztu.Po paru minutach byliśmy na miejscu.Wpuścili mnie do niej. 
    -Czy ty wiesz co zrobiłaś?-spytałem  
     -Potrąciłam tą sukę-odpowiedziała z uśmiechem 
     -Na pewno tylko to?-spytałem ponownie 
     -Tak tylko to-odpowiedziała 
    -To ja ci powiem co zrobiłaś-powiedziałem ledwo trzymając nerwy. 
     -No to co ja takiego zrobiłam?-spytała z pogardą w głosie 
    -ZABIŁAŚ MOJE DZIECKO!!!!-wykrzyczałem jej prosto w twarz. 
   -I dobrze-powiedziała ze stoickim spokojem. 
    Nie wytrzymałem i wyszedłem.I ona niby mnie kochała,zdradzając mnie na prawo i lewo.  
    -Młody co się stało?-spytał Tom widząc moje załzawione oczy 
    -Rose potrąciła Alex-odpowiedziałem 
    -Tylko to?-spytał ponownie 
     -I zabiła nasze dziecko-oznajmiłem  
    -Ty przeleciałeś moją siostre-stwierdził Parker.
     -Tak-powiedziałem 
     -To dobrze że zrobiła to z kimś kogo kocha-oznajmił i poklepał mnie po ramieniu-Jeszcze będziecie mieli sporą gromadkę dzieci. 
     Ruszyliśmy w drogę do szpitala. 
  W SZPITALU 
  Właśnie szukałem doktora żeby się dowiedzieć kiedy będzie można odebrać Alex.Zobaczyłem że idzie w moją stronę. 
 -Kiedy wyjdzie Alexandra Parker?-spytałem 
   -Jutro rano -odp 
 Wróciłem do Lexi rozmawialiśmy i śmialiśmy się do późna.Gdy spojrzałem na nią już spała.Wróciłem do domu wziąłem prysznic i położyłem się spać.  




   Nathan Sykes - Michelle Keegan and Kelsey Harwick on a Jet Ski 
Nathan Sykes - Capital Radio's Summertime Ball   


  Myślę nad skończeniem pierwszego bloga.Co wy na to???

4 komentarze:

  1. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie kończ go!!!! plis no weź on jest zajebisty!!! Ten z resztą też, kocham twoje opowiadania!!! czekam na nexta weny kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie!!!!
    nie masz prawa kończyć!
    NIE POZWALAM!
    świetny rozdział ;)
    gu gu gu gu gu gu gu gu głupia Rose!
    zabiła ich dziecko i jeszcze ma z tego podjarę :/
    de de de de de de de de de debilka ! -.-
    daj szybko next ;)
    I NIE NIE NIE MASZ PRAAAWAAAAA KOŃCZYĆ!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuuuuuupppppppeeeeeerrrrrr rozdział :D
    masz pisać bo cię znajdę i nakopię do dupy :P
    kocham twoje opo i ciebie droga siostro ;*****
    weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem że to już mój drugi kom przy tym rdz. ale: PISZ NEXTA TERAZ ZARAZ JUŻ!!!!! Zrozumiano?

    OdpowiedzUsuń