wtorek, 5 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 3

  Zobaczyłam plaże i jezioro. 
    -Umiesz pływać?-spytał Nathan 
     -Nie-odpowiedziałam. 
  Po mojej wypowiedzi podbiegła jakaś dziewczyna i namiętnie pocałowała Natha. Współczuje jej gdyby tylko wiedziała co on robi za jej plecami.No nic później sama się przekona. 
  -Alex to moja dziewczyna Rose-przedstawił "Baby Nath"-Rose to siostra Toma Alex. 
  Popatrzyłam na Rose miała powyżej metr sześćdziesiąt ale była niższa ode mnie długie blond włosy i zielone oczy. Miała makijaż dość mocny. 
  -Plastik-pomyślałam 
  -To prawda że grasz na pianinie-wyrwał mnie z przemyślen głos dziewczyny- Mnie Nathan uczy ale coś mi nie wychodzi. 
   -Tak-odpowiedziałam-Do tego trzeba mieć talent. 
  -Alex nie bądź złośliwa-powiedział Nath 
  -Nie jestem-oznajmiłam i podałam mu moje rzeczy-Trzymaj ide popływać.   
    Zanim zdążyłam wyjść z wody przyszli chłopcy. 
  -Mówiłaś że nie umiesz pływać-powiedział Nath. 
   -Oh czepiasz sie szczegółów- odpowiedziałam 
     -Nie patrz sie tak na nią-powiedziała do Nathana Rose.  
    -Dzisiaj jest gala-oznajmił Jay 
    -No to zbieramy sie-powiedział Max. 
  Po dwóch godzinach byliśmy w domu. Oczywiście przygotowania trwały.Tym razem ja szybciej zamówiłam łazienke. Nie malowałam sie wyprostowałam tylko włosy.Wróciłam do pokoju i ubrałam się w sukienkę i buty już byłam gotowa. Po kolejnych dwóch godzinach byliśmy gotowi. Zajechanie pod budynek zajęło nam pare minut .    
Nathan Sykes

4 komentarze:

  1. Ciekawe ciekawe ^^
    Oj po prostu zajstne .
    Pisz next ;*
    Weny ci życze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ^^
    hm hm coś się stanie ^^
    dawaj szybko neXt bo sie nakręciłam!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacny rozdział po prostu jest zajefajny :**
    pisz szybko nexta :)
    weny drogi milordzie :D

    OdpowiedzUsuń